Stichting Dierenlot stopt verkoop kaartjes Dolfinarium

Geplaatst op 13-06-2024

Onlangs ontvingen we signalen dat er op het ledenplatform van Stichting DierenLot ook kaartjes voor het Dolfinarium verkocht werden.

Nadat we contact hadden opgenomen kregen we al snel reactie dat ook Stichting DierenLot geen kaartjes meer zal aanbieden voor het Dolfinarium.

Hiermee sluit de stichting zich aan bij tal van andere bedrijven en organisaties zoals de NS, Hema, Lidl, Flair, die inzien dat het Dolfinarium niet meer van deze tijd is. We zijn dan ook erg blij met de keuze die Stichting Dierenlot hier maakt.

Namens de dieren: bedankt!

Help ons de dieren helpen

Afgelopen jaar was een jaar van succes: meer dan 100 nieuwsartikelen verschenen er over onze acties, we kregen voor elkaar dat leeuw Mannie naar Zuid-Afrika mocht verhuizen, tal van bedrijven verbraken de samenwerking met het Dolfinarium en verschillende eetgelegenheden pasten hun menu aan met plantaardige melk zonder toeslag.
We kwamen op voor de vissen, de dieren in de ei-industrie, wilde dieren en zo verder.

Met jouw steun maken we 2025 nog succesvoller!