Ludieke blokkade bij Tripper: verbreek de banden met het Dolfinarium!

Geplaatst op 15-12-2023

Vanochtend hebben we het Dolfinarium naar Leiderdorp gehaald door twee dolfijnen in zwembadjes voor de ingang te plaatsen. Wanneer onze woorden niet genoeg blijken te zijn zien we geen andere optie dan de ludieke weg te kiezen.

En dat is geslaagd! Een uur lang hebben we voor de ingang uitgebeeld dat het Dolfinarium écht niet meer van deze tijd is. Daarna hebben we onze actie nog bijna een uur lang voorzien van flink wat kabaal met een heleboel megafoons.

We kregen ook nog te horen dat het bij Hillenaar (eigenaar van Tripper) behoorlijk lastige mensen zijn, en dat ook anderen met ze in de clinch liggen. Dat geeft ons alleen maar meer de bevestiging dat dit soort acties nodig zijn.

Wij gaan door zolang als het nodig is, en we worden natuurlijk steeds creatiever. Want de dieren in de steek laten: dat doen we nooit!

Wil je onze strijd steunen? Overweeg dan een donatie te doen. Samen maken we een einde aan het dierenleed!

Help ons de dieren helpen

Afgelopen jaar was een jaar van succes: meer dan 100 nieuwsartikelen verschenen er over onze acties, we kregen voor elkaar dat leeuw Mannie naar Zuid-Afrika mocht verhuizen, tal van bedrijven verbraken de samenwerking met het Dolfinarium en verschillende eetgelegenheden pasten hun menu aan met plantaardige melk zonder toeslag.
We kwamen op voor de vissen, de dieren in de ei-industrie, wilde dieren en zo verder.

Met jouw steun maken we 2025 nog succesvoller!