Opvallend weinig bezoekers voor het Dolfinarium

Geplaatst op 30-06-2024

Gisteren stonden we weer met een gemotiveerde groep bij de ingang van het Dolfinarium, om de bezoekers te informeren over het dierenleed in het park.

Wat ons allen opviel is dat er ontzettend weinig bezoekers waren, terwijl het toch lekker weer was. Op meerdere momenten was er niemand in aantocht. Een teken dat steeds meer mensen dit achterhaalde vermaak links laten liggen?

Drie personen die op zoek waren naar een leuk dagje uit zijn na het voeren van een gesprek met een activist weer weg gegaan. Fantastisch!

Al met al zijn we met een goed gevoel huiswaarts gegaan en boordevol motivatie om snel weer terug te komen. Het Dolfinarium gaat sluiten, dat kan niet anders, en daar dragen we graag ons steentje aan bij!

Kom jij de volgende keer ook?

Help ons de dieren helpen

Afgelopen jaar was een jaar van succes: meer dan 100 nieuwsartikelen verschenen er over onze acties, we kregen voor elkaar dat leeuw Mannie naar Zuid-Afrika mocht verhuizen, tal van bedrijven verbraken de samenwerking met het Dolfinarium en verschillende eetgelegenheden pasten hun menu aan met plantaardige melk zonder toeslag.
We kwamen op voor de vissen, de dieren in de ei-industrie, wilde dieren en zo verder.

Met jouw steun maken we 2025 nog succesvoller!