Eerste demonstratie van 2024 bij het Dolfinarium is een feit

Geplaatst op 07-01-2024

Afgelopen zaterdag voerden we de eerste Bite Back actie van dit jaar: een groep gemotiveerde actievoerders stond, ondanks de kou en het zeer kleine aantal bezoekers, weer bij het Dolfinarium.

De bezoekers die toch kwamen kregen een flyer van ons mee. Wat ons opviel was het aantal positieve reacties: meerdere bezoekers gaven aan het eigenlijk wel met ons eens te zijn. We hopen dan ook dat ze niet nog een tweede keer terug komen.

Dit was de eerste, maar zeker niet de laatste actie van dit jaar. We zijn heel wat plannen aan het maken voor deze campagne: blijf onze agenda in de gaten houden want het gaat een druk jaar worden.

Wil je de campagne steunen? Dan kan dat via Click here.
Met jouw donatie kunnen we de campagne bekostigen én uitbreiden!

Help ons de dieren helpen

Afgelopen jaar was een jaar van succes: meer dan 100 nieuwsartikelen verschenen er over onze acties, we kregen voor elkaar dat leeuw Mannie naar Zuid-Afrika mocht verhuizen, tal van bedrijven verbraken de samenwerking met het Dolfinarium en verschillende eetgelegenheden pasten hun menu aan met plantaardige melk zonder toeslag.
We kwamen op voor de vissen, de dieren in de ei-industrie, wilde dieren en zo verder.

Met jouw steun maken we 2025 nog succesvoller!