Protest met veel positieve reacties bij het Dolfinarium

Geplaatst op 02-10-2023

Zaterdag 30 september stonden we opnieuw bij het Dolfinarium om bezoekers te informeren over het dagje uit. Ondanks dat veel mensen helaas niet konden komen, stonden we er toch met 11. Een prachtige groep!

Gedurende twee uur voerden we tal van gesprekken en werden er veel flyers meegegeven. Naast enkele standaard reacties (veelal in de richting van ''ga werken'' of iets vergelijkbaars), kwamen er ook veel fijne reacties. Er waren opvallend veel mensen die aangaven het eigenlijk wel met ons eens te zijn. Omdat de tickets in de meeste gevallen online al zijn gekocht, gaan deze personen meestal toch nog naar binnen. We hopen in ieder geval dat ze geen tweede keer meer gaan.

En juist daarom is het zo belangrijk dat we dit ook blijven doen, naast alle andere onderdelen van de campagne. Opdat steeds meer mensen het Dolfinarium links laten liggen en kiezen voor vermaak zonder dieren.

Doe jij met ons mee?

Wil je Bite Back steunen? Dan kan dit via deze pagina:
Vrijwilliger worden? Graag! Dat kan via hier.

Help ons de dieren helpen

Afgelopen jaar was een jaar van succes: meer dan 100 nieuwsartikelen verschenen er over onze acties, we kregen voor elkaar dat leeuw Mannie naar Zuid-Afrika mocht verhuizen, tal van bedrijven verbraken de samenwerking met het Dolfinarium en verschillende eetgelegenheden pasten hun menu aan met plantaardige melk zonder toeslag.
We kwamen op voor de vissen, de dieren in de ei-industrie, wilde dieren en zo verder.

Met jouw steun maken we 2025 nog succesvoller!