Wat een prachtige dag om in Harderwijk te protesteren tegen het Dolfinarium.
Samen met een groep activisten marcheerden we, aangevoerd door trommels, door de straten van de stad. Leuzen als ‘Weg met het Dolfinarium’ en ‘Empty The Tanks’ galmden luid door Harderwijk.
Natuurlijk kregen we ook wat negatieve reacties, maar gelukkig zagen we onderweg veel geïnteresseerde mensen en steunbetuigingen in de vorm van duimpjes omhoog.
De mars eindigde bij de ingang van het Dolfinarium. Het laatste stuk liepen we stil, omdat de dieren in het Dolfinarium al jaar in, jaar uit te maken te krijgen met veel lawaai en we hun niet extra wilden belasten.